spaduderman
Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? spaduderman4066
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer jag utveckla rpn inom jobbet. jag kommer höja rp nivån och se till att rätt folk jobbar där. Jag kommer se till så att ingen korruption förekommer och att rpn ska vara på en hög nivå. Till exempel så kommer jag utveckla rpn genom att använda /me samt emotes när man gör pizzorna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är erfaren i att laga mat som pizza kebab och sallad efter som att jag har jobbat som detta jobb tidigare.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag till varannan dag förutom när jag är på semester någon annan stans.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? spaduderman4066
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer jag utveckla rpn inom jobbet. jag kommer höja rp nivån och se till att rätt folk jobbar där. Jag kommer se till så att ingen korruption förekommer och att rpn ska vara på en hög nivå. Till exempel så kommer jag utveckla rpn genom att använda /me samt emotes när man gör pizzorna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är erfaren i att laga mat som pizza kebab och sallad efter som att jag har jobbat som detta jobb tidigare.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag till varannan dag förutom när jag är på semester någon annan stans.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.