Antagen Elyas Var Här | Chef-jobb ansökan (GSP) (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chef på grovestreet pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Elyas

Vad heter du på discord? legion_exe

Ange ditt födelsedatum: 9 Mars 2010

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i cirka 2 månader. Jag har alltid varit aktiv på unive och älskar miljön och gillar rpa.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag skulle passa in som en bra chef pga min pappa. Han äger ett företag som omsätter cirka 1-3 milljoner kr per år och han brukar ge råd om hur man ska vara som en ledare.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag skulle göra grovestreet sociala medier ig livestreama medans man gör pizzor höjer priserna och ska fokusera på att hålla uppe en bra rp nivå. Jag ska få grovestreet pizzeria ha dom bästa pizza bagarna och höja priserna på kebab pizzor till 20% mer än vad priserna är. Pga av supply och demand. Jag skulle även nollställa lall och korruption och ge bort bonusar ifall vi går plus.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer kunna vara inne på jobbet 2-4 timmar om dan det är även under skolan

Måndag - 15:20-> 21:30 är jag aktiv
Tisdag - 16:40 -> 21:30 är jag aktiv
Onsdag 16:00 -> 21:30 är jag aktiv
Torsdag 16:40 -> 21:30 är jag aktiv
Fredag 16:20 -> 21:30 är jag aktiv
Lördag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar
Söndag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar

Snälla kom ihåg jag kommer ha pauser och jag kan vara sjuk och det finns stor chans jag är med min failj i cirka 2-3 timmar om dan.

Har du läst våra Regler? Det är klart jag har!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Din Chef-Jobb ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka