Nekad Sp0ky_ | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Ditt discord namn: Sp0ky

Ditt Hex-ID: 11000014566d001

Vad för typ av beslut gäller det? Heli Varning

Vem/vilka tog beslutet? Hedge

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vi använde helin till att åka upp på mount chiliad och ta över ett proddnings ställe där våra opps proddar.

Hur är beslutet felaktigt? Hedge har bannat och skrivit "Använder helin till en fördel" "Ni ar använt eran helikopter på ett sätt som ger er en betydande fördel i scenario" Vet inte riktigt hur annars vi ska komma upp där liksom kör man med en bli blir vi bannade och indragen krim vilket är helt absurt sedan så tar dom upp vapen och jag droppar av en grabb som ska hålla oss medans vi landar liksom dom är 2 vi är 4 och 3 pers som kör upp som kommer lite efter.

Sen vad i helvete betalar man 500kr för ifall det inte ska va till en fördel. Samma som man importerar en patent för 1 400kr o får bättre handling det är en fördel ska man få indragen patent då??. Vet inte hur man resonerar liksom allt på UNIVE gör en fördel allas patenter är en fördel mot folk med endast importer, privat inköp är en fördel då vi ej köper ut med univa dos liksom ska man då få åtgärder för man använder det man har betalat för.

Liksom snälla vi spelar rp ska staffs köra våra saker eftersom vi endast får åtgärder för saker som har med rp o göra, känns ej som en rp servern längre man kan inte ens köra en heli för det är en fördel som andra kanske inte har. Då kan man lika bra ge alla gäng en heli grattis eftersom eller ge alla patenter för alla har ej de och det är ju en fördel som är orättvis och som kan vinna scenarion. Ska jag då ta av min gorilla ped för motparten i mitt scenario kanske inte kommer ha det vilket blir ju endast fördel för mig i scenariot vilket som var resonemanget till att vi fick åtgärder, vi använde heli för att det var en fördel för oss och vi vann på det då ska vi få åtgärder alltså för dom inte har en???.

Patent = Bättre handling = Fördel

Privat inköp = Kostar ej univa dos = Fördel

Gorilla = Springer snabbare och kan speed boosta = Fördel

Min fråga till er då ifall man ej får använda helikoptern till en fördel vad har jag då betalat 500kr för att kolla på det sen ställa in den??

Sen var de klagande på vi inte snackade men lite svårt att snacka med folk som inte ens tänker på det i första hand man ser ju inte direkt att dom hade något motiv till att snacka när dom tar qpeaks positioner.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hedge har dom

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

"Vinn genom strategi, förhandling och RP"
Skärmbild 2025-10-06 211137.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka