Nekad _puffe.1k | Beslut Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_puffe.1k

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Ditt discord namn: puffe.1k

Ditt Hex-ID: steam:110000145840cae

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller, Kriminell, Medlem, Ped, Elitdonator

Vem/vilka tog beslutet? Gargantua (Är ej kvar på servern längre)

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutet togs pågrund av att jag hade en SoundPack som gav mig "tydligen" en fördel vilket i de stora hela inte gör. Viss det har ett missljud som inte är tillåtet, men vad de inte vet är att de endast låter för mig inte när andra gör de! Det låter otroligt lite och det är inte på något sätt fördel för det låter ju endast när någon trillar och slår i huvudet tex hoppar ur en bil i hastighet, inte på något sätt en fördel! Visst det ärr inte tillåtet och det var därför jag fick ban, jag är alltid noga med att kolla mitt SoundPack innan det kommer till användning och i detta fall var jag väldigt noga men tydligen missat att kolla en liten grej. Jag är besviken men också lite fundersam då detta inte på något sätt känns som en fördel!

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle säga att det inte är helt felaktigt eftersom jag hade såklart ett otillåtet SoundPack, men om jag får kolla från min sida så tycker jag inte att det ger en så stor fördel då de endast hörs av mig och låter endast på mig. Och det låter som sagt endast om man hoppar ur bilen i fart det vill säga om man trillar lite hårdare så på så sätt tycker jag inte att de är så jätte stor fördel men på något sätt är de "otillåtet" vilket jag själv får stå för.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inget motbevis men jag har klippta och även testat soundpack för o se vad som inte är Tillåtet i det. Och det som gör ett ”annorlunda” och otillåtet ljud är när man ramlar ut ur bilen. Något som ingen egentligen tänker på och jag tänkte inte själv på de. Jag vet att jag var noggrann innan jag började använda det. Jag har ett klipp här det är exakt samma soundpack, inget hs ljud, inga steps, inget ogiltigt soundpack men endast när man hoppar ut ur bilen. Det är ett ljud som jag aldrig någonsin har hört förut och jag har aldrig tänkt på det innan. Här kommer klippet. https://streamable.com/15803c Som du har och ser så är det ljudet när jag hoppar ut ur bilen lixom det ljudet har jag och tror ingen annan skulle tänka på de heller lixom det ljudet låter ENDAST när jag hoppar ut ur bilen och lixom de tänker man inte på?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka