Nekad f1ll1ng | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f1ll1ng

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Ditt discord namn: f1ll1ng

Ditt Hex-ID: steam:11000014d8b9a85

Vad för typ av beslut gäller det? Pban + allt indraget

Vem/vilka tog beslutet? A1 + hilda

Varför tror du själv att beslutet togs? Blev pc checkad och allt visade grönt, men efter det såg de att jag hade crosshair x på datorn.

Hur är beslutet felaktigt? Från ingenstans så hamna jag i staffsamtal och blev tillsagd att hoppa supp, eftersom det va ett scenario ca 1-2 timmar innan som tydligen såg misstänksamt ut. Helt utan att ens be mig visa mitt eget perspektiv så börjar de pc checka mig och gå igenom alla mina filer samt privata saker vilket känns lite konstigt. Allt visar grönt och inget tyder på fusk. Och efter det så ser de att jag har crosshair x på datorn. Tänkte inte att det va nåt speciellt direkt eftersom halva servern kör me de och ger i stort sett ingen fördel men jag får iallafall allt indraget och p ban. Men känns inte direkt som att en liten prick på skärmen ska ha samma åtgärder som att ha fusk och ger inte ens särskilt stor fördel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: resultatet på pc checken, inget som tyder på fusk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka