Nekad Someone | Beslut Överklagan [kristian[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? 14poäng, samt ban tills den 30 juni

Vem/vilka tog beslutet? kristian, snälla de är sommarlov nu ja vill inte va bannad på denna fina server nu när man är ledig

Varför tror du själv att beslutet togs? jag anser att beslutet togs för att dom inte såg hela bilden av händelsen/scenariot och då tog dom åtgärder på de klippet dom såg.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker beslutet är felaktigt då du ser i klippet att killen rikta inte på mig så då tog ja chansen och hoppade ut och smällde han. sen killen som hoppade på mig rpade på bil och de va ingen social rp så vi båda gjorde fel och han fick inga åtgärder. jag tycker ja borde få en andra chans då jag har tagit en titt och lärt mig av mitt mistag och lovar att aldrig göra om det! jag kan regeln fear rp men i detta scenario tycker jag inte att de va fear direkt utan att de blev ett misförstånd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/zd46go dra fram till 0-58 där börjar scenariot, om ni kollar i slow motion sen så ser ni att killen inte riktar på mig utan föraren de va därför jag valde att hoppa ut och smälla han för jag hade vappnet uppe.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

han riktade ju inte mot mig om man kollar noga på klippet, de va därför jag tog chansen att skjuta han

snälla kristian kan vi ta bort min ban och kanse ge mig en varning ist?

Senast ändrad:
Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka