sho755 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

sho755

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Ditt discordnamn: sho755

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Har känslan att staff är en sak för mig då jag tidigare varit staff fast tog paus då jag var bortrest ett par månader nu när jag är tillbacks känner jag de dags igen. Har spelat unive sedan 2022.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker Kriminell RPn kan förbättras. Kan ta ansvar över det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vara rak på sak, se till att folk spelar till serverns regler. vara riktigt tydlig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man visar den bra sidan inte sitta och höja rösten i exempel ett support ärende. Man är lugn tydlig och förklarar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Staff arbetar när jag är aktiv vid datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Villig inom allt

Tillbaka