benji dyrby | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

benji dyrby

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: benji298

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag är aktiv kille som gillar detta med staff och sånt då jag har varit head mod på en annan server och jag är kunnig inom reglerna och tycker jag passar in som staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker unive är en väldigt bra server jag gillar den jätte mycket jag tycker allt fungerar perfekt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och resten av Staff Teamet ska försöka lösa problemet genom att vara aktiva, prata med spelarna och samarbeta med varandra Om det blir problem tar vi det direkt och ser till att reglerna följs så servern blir bättre för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är super viktigt att agera professionellt i alla lägen även ifall man rpar eller tar supp/reports

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är väldigt aktiv av mig kanske 1-2 dagar i veckan jag är lite mer inaktiv för kanske har min tjej över eller något sånt men inget stort har igenomsnit igång datorn 7-9h om dagen o då rpar jag väldigt mycket av den tiden

Hur länge har du spelat på Unive? jag har bara vairt på unive 2 dagar men är medlem i nuläget men kommer fortsätta spela här jag har även spelat på avena rp

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag sen 2 servrar head mod och mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nix tar de jag får för gillar allt

Tillbaka