Nekad SoLökigt | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SoLökigt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974652873/

Ditt Hex-ID: 11000013c7651c9

Vad är din discord tagg? SoLökigt#0951

Vem var det som bannade dig? zekjie

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig för att jag åkte in i en stolpe eller va det nu vad jag körde in i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lagt in pengar på banken efter jag hade tvättat pengar, Efter jag hade lagt in pengar på kontot så gick jag ut till bilen. Jag skulle köra till piren för att kolla/sälja bilar. Jag körde mot backen, Men ner för den backen så såg jag ingenting framför mig för att det va en bugg. Vad jag minns att körde runt 80km/h. Men jag körde ner för backen och då råkade jag köra in i en stolpe, jag vet inte vad jag körde i eftersom att jag inte kunde se något. efter det så fortsatte jag åka mot piren. 10-20 sek senare så blev jag bannad i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att det är en felaktig bann eftersom att jag inte visste vad som hände framför mig. och då finns det ingen chans för mig att veta vad som är framför mig eller vad som händer framför mig. jag körde i 80km/h för den delen så jag gjorde inte något fel i hastigheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lugnare för i dem förutsättningarna så är det väldigt svårt att köra snabbt. Eller så hade jag kunnat relogga för då hade problemen redan varit lösta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om det väl blir en sån bugg så ska man relogga så att det inte blir problem. Och att köra långsammare om det väl skulle hände igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Tillbaka