Accepterad officiell.ak1 | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/officiellak1/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? officiell_ak1

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-10 012529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte då jag var stoppad av snuten sedan fick jag böter och körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev stoppad av polisen och jag stannade, sedan frågar de om körkort osv och då fick jag böter då min bil va tonad men efter när trafikstoppet var över så körde jag ifrån i 77km/h, men då efter typ 2 minuter jag var parkerad på torget och då blev jag bannad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jätte felaktig då jag inte gjorde något fel, det vart trafikstopp och jag stannade för att vara social och för ha bra rp och efter det så blir jag bannad för något som inte stämmer. Folk framför vible körde i 150 i stan och han bad dem att rulla vidare men jag som blir stoppad och inte kör ifrån så blir jag bannad. Och vad jag vet så finns det ingen regel som säger att man inte får köra 77 km/h i stan och bli bannad i 3 dagar för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning faktiskt då jag gjorde 100% rätt och stannade när dem hade blåljus på. Andra människor på serven hade bara kört iväg. Men jag som rpaar socialt blir bannad för något som verkligen inte stämmer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns ej så mycket att lära sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Han skrev i bannen oxå att jag hade låg rp runt polisen och jag vill bara säga KOLLA KLIPPET om han har ett.........

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka