Snus_hendik | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allen

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo korhonen

Vad heter du på discord? Snus_hendrik#6698

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
15:30-22:00
16:30-22:00
och helgarna
08:00- 03:00
Och sen när jag inte spelar kommer jag läsa vannlverklagningar från mobilen och föröka vara så aktiv på mobilen ochså

Berätta om dig själv Jag heter Leo korhonen jag är 06 kommer från en liten by som heter Mariefred jag gillar att spela basket eller mecka med bil och spela dator spel jag har spelat rp i typ 2,5 år och tjänar att jag brinner för det och tycker det är kul att träffa nya menisker och jag själv är väldigt social och snäll och trevlig och gillar att träffa nya menisker och gillar att få prata med nya folk, Jag gillar att gå i skola eller allt går bra efter brukar jag spela väldigt mycket jah har skylda förldra och har även dyselxi och adhd men försköker kämpa så gott jag kan för att inte märka av det. jag gillar att vara med kompisar och typ bada eller käka något jag tycker även om att köra moped typ köra bil men nu på sistone har jag börja spela mer och mer fivem vilket är väldigt kul där jag har snart 1000 timmar på Multi på typ fem månader. sen även att jag gillar att sprida glädje

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle typ hela tiden sitta support och hjälpa alla som behöver hjälp och alla som behöver hjälp! Även Specca scenarios och människor så alla sköter sig Även vara trevlig ingame och i support och inte bara ta ett parti utan låta alla berätta sin verision om händelsen så alla känner sig rättvist behandlande! Även så kommer jag kicka/banna alla som håller på och förstör i servern Även vara aktiv på forumet och läsa banöverklagningar och kolla på alla ban överklagningar och göra en bedömelse om han ska bli unbannad eller inte! Även sitta och bara prata med folk och försöka att hjälpa alla och reda ut allt jag kan! Kommer även i en grej som hänt att båda parter visar upp bevis för att jag ska kunna göra ngt och utifrån det bestämma vad som kommer hända och kolla scenarios då jag märker att många brukar säga att vissa scenarios går fel och då ska jag specca så allt går rätt till och så allt sköts även att jag är upp tidigt på morgonen och kan hålla koll väldigt mycket då sen ochså vid alla tillfällen skulle jag visa respekt för alla vem det än är det är en viktig sak för mig även om det är en annan staff eller en annan spelar så hade jag alltid tänkt på att visa respekt och alltid bete mig på ett moget sätt Som staff hade jag tagit min roll seriöst och aldrig varit partisk när jag tar supportärenden eller i andra beslut. Bara för att jag är vän med en person skulle jag inte ge den fördelar utan om man gör regelbrott så ska man också få det straffet och dömas enligt serverns regler. Hade även lyssnat och tagit till mig av kritik jag fått och använd mig av den i framtiden för att hela tiden kunna utvecklas.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Tror sju månader inte helt säker

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För jag är servervakt just nu så jag kände att det jobbet var kul så jag ville gå upp till support och sen uppåt! Sen även för att jag vill hjälpa folk så alla får rolig rp stund och så alla känner sig trygga! Och för att jag älskar staff jobb och skulle vilja sitta i support och hjälpa folk så alla känner att det är rolig rp och så att alla blir rättvist behandlad! Även för jag känner att rp är kul men jag tycker folk ska ha bättre rp stund så jag offrar mig att sluta rpa mycket och bara rpa ibland och prioritera staff jobb så alla får bättre rp stund och alla mår bra! Sen även för att jag älskar multistadens folk och alla dem förtjänar en bra rp stund! Sen känner jag att jag har tiden och årken och motivationen att bli staff och hjälpa multistadens älskade rpare och sen är jag bra på alla regler exempel rdm slår någon utan andledning, vdm man använder fordon som ett vapen, powergaming om man exempel krockar i 200 ska man rpa på det inte köra där ifrån direkt powergaming 2 man spelar för makt och pengar, nlr om man blir död i ett senario får man inte komma ihåg det, ferrp att om man exempel är under vapenhot ska man var rädd man ska vänja sig vid sitt liv,
Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet, Suntförnuft att man ska inte kunna ha en ak utan väska eller om man typ snor bilar framfört alla , metagaming att man tar info från exempel dc ooc och tar det ingame, och sist compatloging det är om man är i ett senario kan man inte bara lämna eller om man blir rånad kan man inte heller lämna exempel och sen även fast jag har dåliga dagar försöker jag mitt bästa ändå och försöker va så trevlig som möjligt och exempel i support fast jag har haft en sämre dag så kommer jag att vara så trevlig som möjligt och göra så att folk känner sig lite glad och jag kommer sprida glädje.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Många håller på och lalla på kvällarna och pga jag är så aktiv som jag kan så kan jag gå på reports och ta support när det krävs. Jag kommer göra så att båda sidorna är nöjda och helst inte bara banna personerna utan att jag berättar för dem så att de förstår sitt misstag och sen banna om det krävs alltså inte banna bara för att det är. Jag vill göra så att folk känner sig trygga i staden och inte bli rdm eller vdm eller något mer alltså vill inte ha något lall på servern man ska bidra med hög rp man ska inte komma in på en server för för att förstöra och sen så att folk vill börja spela på serevern sen skulle jag andväna minna perms på rätt sett hela tiden och sen skulle väll jag försöka sprida så mycket gläldje som möljigt så alla känner att man är välkomen och sen kommer jag inte banna folk för det är kul för att det behövs och om man är ny kanske inte lika länge så får läsa reglerna bättre och kan komma in och rpa så bra som möljilg då

Har du några tidigare erfarenheter? Ja är server vakt nu och tycker det är väldigt kul sen har jag även varit staff innan på en annan server som hette fristaden tror jag sen har jag varit wl ansvarig här så jag vet hur allt fungera i dc

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De här är dom jag kan än så länge /revive (id)
/kick (id) (anledning)
/svban (id) (anledning)
/givemoney
/togglename/id
/spawnvehicle
/freeze
/bring (id)
/dv
/sqlban
/tpm
/spec (id)
/noclip
/bring
/goto (id)
/sqlbanoffline (permi)] (Dagar) (Anledning)
/sqlban (id) (Dagar) (anledning)
/sqlsearch (Hexid)
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle väll jag säga

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar bara på multi just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ha en bra dag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka