Ej Antagen blazed1ontop | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blazed1ontop

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Ditt discordnamn: blazed1ontop

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa med servern så att det får så högt rp nivå som möjligt. För mig gillar jag vara staff för att t.ex om jag blir rdmad så kan jag bara revva och ta det så snabbt som möjligt för att servern ska få bort så många lallare som möjligt. Jag vill också hjälpa till servern och underlätta för staffsen för att jag fattar om man blir väldigt stressad för ig är det många reports som gör att man blir stressad och vet inte vad man ska göra

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag social rpn för folk går runt och snackar om andra morsor bara för att de ska vara roliga och få ban. Jag kan arbeta med de där och jag idag kom jag till sjukan och såg en lallare som satt och blockera vägen där man tar ut bilar och jag tyckte att de var störande. De därför jag vill bli staff för att jag är vaken ganska tidigt runt 08:00- 09:00 och det är då de börja bli lite lalligt för folk vet att ingen staff är ig!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle samarbeta tillsammans med staffsen så att vi kan lösa det problemet för de blir svårt om du är själv och försöker lösa ett problem medans det finns 300-400 spelare och det därför det finns en staff team!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att visa att du är mogen för att ha din staff roll. Visa hänsyn till alla spelare i support eller ig. Du måste alltid ta beslut även om det är svårt. Bygg ett gemenskap community med spelarna. Du ska så klart inte heller va dryg!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag - 15:00 - 20:00
Tisdag - 14:00 - 19:00
Onsdag - 14:45 - 22:00
Torsdag - 14:00 - 19:00
Fredag - 14:55 - 00:00
Lördag - 09:00 - 00:00
Söndag - 08:00 - 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? 22 November Jag är test medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså det beror på om jag gillar områden annars kan jag ansöka över de områderna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka