Accepterad Sneaky | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sneaky

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/konungen_kingkong/

Ditt Hex-ID: steam:1100001489f270d

Vad är din discord tagg? SneakySteve#2367

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev ett missförstånd mellan mig och en kille. En subbe sa att en person luktade bajs och då sa jag att han såg ut som bajs. Och eftersom personen var svart så tror jag att Ben 10 trodde att jag menade hudfärgen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med mina polare och då kommer det fram några i en bil och börjar snacka med oss och säger att de ska spotta på ett baseboll trä i röven på mig då säger jag "gör det då" och det ville han inte och då kommer min polare och säger att han luktar bajs och då säger jag att han ser ut som bajs menade inte hudfärgen liksom bara kläderna, frisyr etc. 10 sekunder efter det sätter de sig i en bil och då blir jag bannad för rasism.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att det misstolkades men det var inte på det sättet jag menade. Så jag tycker den e felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den var när jag var helt ny på servern och inte visste riktigt hur man skulle bete sig så jag gick runt o pratade med alla jag såg o lallade så jag blev bannad för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt mig för innan jag sa att han såg ut som bajs men samtidigt så kaxade de mot mig också och hotade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara lite mer nogrann med vad jag säger. Lovar att sköta mig framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka