Accepterad jojoayeman | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojoayeman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojoaye

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: awwwww.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, har varit bannad ett bra tag nu så ska utveckla så mkt ja kan. Jag hamnade då i ett scenario där jag blev inblandad i en skottlossing, Jag dog i sceanriot pga mina grafiker vad helt f*ckade, (alltså marken var över mitt huvud såg ingenting) så dör jag pga jag inte såg något så reloggar jag, och går och hämtar mat för ja skit hungrig o skulle äta, innan jag gick o hämtade maten så ibland får man upp ett sånt där error när man ska gå in i en server fick en sån dör server error när ja tryckte på anslut iallfall, ja trykte in på servern o gick o hämta mat, cirka 15 minuter har gått o jag kommer tillbaka, Då är jag fortfarande inne i fivem menyn. Och det står nåt server error attemt 3/3 så startar ja om fivem och går in igen då gör ja en report o ber om att få bring till där ja dog för när ja spawnades spawnades ja där ja inte dog. Så när ja gör en report säger dom att ja clogga men dom såg det på helt fel det var inte clogg. alltså ja kunde inte göra något såg absolut ingenting dom kunde ha gett mig en varning eller indragen krim åtminstånde inte liksom indragen allt o pban för mina grafiker e bajs. Men efter de så får ja en ban i 20 dagar dagen efter ja går in är den ändrad till en perma ban. Och jag är verkligen inte en promblem spelare längre, den tiden ja fick va på unive det va i 3 dagar innan denna (felaktiga ban vid mitt perspektiv hände) så gjorde ja inget regelbrott alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade då i ett scenario där jag blev inblandad i en skottlossing, Jag dog i sceanriot pga mina grafiker vad helt f*ckade, (alltså marken var över mitt huvud såg ingenting) så dör jag pga jag inte såg något så reloggar jag, och går och hämtar mat för ja skit hungrig o skulle äta, innan jag gick o hämtade maten så ibland får man upp ett sånt där error när man ska gå in i en server fick en sån dör server error när ja tryckte på anslut iallfall, ja trykte in på servern o gick o hämta mat, cirka 15 minuter har gått o jag kommer tillbaka, Då är jag fortfarande inne i fivem menyn. Och det står nåt server error attemt 3/3 så startar ja om fivem och går in igen då gör ja en report o ber om att få bring till där ja dog för när ja spawnades spawnades ja där ja inte dog. Så när ja gör en report säger dom att ja clogga men dom såg det på helt fel det var inte clogg. alltså ja kunde inte göra något såg absolut ingenting dom kunde ha gett mig en varning eller indragen krim åtminstånde inte liksom indragen allt o pban för mina grafiker e bajs. Men efter de så får ja en ban i 20 dagar dagen efter ja går in är den ändrad till en perma ban. Och jag är verkligen inte en promblem spelare längre, den tiden ja fick va på unive det va i 3 dagar innan denna (felaktiga ban vid mitt perspektiv hände) så gjorde ja inget regelbrott alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. blev bannad för cirka 1 månad sen tror ja inte exakt men aa, Liksom mina grafiker e fxckade så får man indragna grejer de man betalat för, för att mitt spel är f*ckad o att ja får upp ett error???

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har varit bannad för pwg men har aldrig mer varit bannad för de för har tagit lärdom av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag vet inte helt ärligt, liskom om en sjukvårdare kom hur skulle ja veta de? så ja gjorde den bästa sitvationen som var möjligt och relogga men erroret hände. Snälla bara förstå detta, liksom varför ska ja ens clogga? vad vinner ja på det hade inte ens något bra på mig varför ska ja clogga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte vara allmänt cp skadad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka