Nekad snajker77 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199542129034/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e49518a

Vad är din discord tagg? 1snajker.

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-17 211705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad för att jag inte kunde följa standarden på unive rp, detta är extremt pinsamt och jag skämms över mitt beteende. Jag la upp montage när jag slutade spela och jag ångrar nu detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slutatde att spela och valde då att publicera montage. jag trodde att jag aldrig skulle villa spela igen men nu inser jag hur trög jag var. jag vill verkligen tillbaks till unive igen och hoppa verkligen att jag kan få en ny chans, det har ått over ett halvår sedan jag blev bannad och jag märker nu att jag verkligen saknar unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt och jag förstår om du inte tänker unbanna mig, jag var rent ut sagt en idiot som valde att lägga upp montage och jag hoppas verkligen på en ny chans att visa att jag har ändrats. Anledningen till varför jag skriver ar för att jag verkligen saknar att lira på unive, Jag och några polare ska köpa gäng om jag nu blir accepterad att komma tillbaka. Jag har nu märk hur kul jag hade och fattar inte hur jag va så dum att jag la upp montage, speciellt eftersom jag hade krim och ped, med flera importer på min karaktär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för saker som powergaming och sån när jag var ny men innan denna ban var jag grön och blev sällan bannad, jag tog lärdom av mina bans och försökte att inte upprepa regelbrotten jag gjorde för att få dem. Jag han nu varit bannad i över ett år och har haft lång tid att reflektera. Jag hoppas nu att jag kan få en chans till att visa upp min bästa sida inom krim rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ladda upp montage och nu i efterhand märker jag att det bara va pinsamt. Jag tog direkt ner dem när jag såg bannen och ångrade mig enormt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har reflekterat over bannen i över ett år och vet vad konsekvenserna för mitt gamla beteende är. Jag kommer inte att göra om detta. Om jag får komma tillbaka är jag säker på att det minns kommer att vara lika roligt om inte roligare. jag har kollat på gamla klipps länge och saknar det verkligen, nu ber jag om en sista chans att visa att jag lärt mig och att jag igen får bli en det att unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka