Antagen Snabbe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snabbe

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: snabbe321

Ange ditt födelsedatum 13 November 2009

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff eftersom jag är en väldigt driven person, med det menar jag att jag alltid sätter upp nya mål och med min inre motivation pushar jag mig till att utvecklas så bra jag kan. Jag kommer kunna bidra med en hög aktivitet samt ett noga och ordentligt jobb som staff. Jag menar då att alla olika ärenden alltid ska tas på fullaste allvar och man ska noggrant lösa situationerna på bästa sätt. Det som gör just mig unik är att jag alltid strävar efter att bli bättre med mig själv och utöka mina kunskaper men samt att hjälpa och lära andra till att bli bättre inom tillexempel rollspel. Jag kommer sträva efter att visa en hög aktivitet med det menar jag att jag ska göra mig synlig både inom att specca men samt också mycket ärenden i support, som sagt sträver jag alltid efter att utveckla mig själv och detta gör då att jag alltid söker ny utmaningar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar just nu på Unive är den kriminella rpn, jag tycker de kriminella saknar den sociala rpn. Då menar jag att dem oftast i första hand skjuter eller använder sig av någon typ av våld istället för att försöka lösa situationen genom att prata ut sig alltså social rp. Detta vill jag då alltså ändra eftersom jag tycker och det blir helt enkelt en mycket roligare och bättre rp i längden då det kommer bli längre och utförliga scenarion där man inte bara dyker upp och skjuter för någon sagt ett fult ord till dig. Vad jag själv kan uppleva då jag rpar är som sagt att det är väldigt stor brist på social rp men tror då att om alla i staff teamet sätter ett mål om att sociala rpn ska öka så tror jag väldigt starkt på att det skulle bli en stor ändring.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker vi ska sätta hårdare staff på om man inte använder sig utav social rp, vad jag märkt så har ni höjt staffen och gjort dem hårdare men tror också att man kan sätta in sig mer i den kriminella rpn och hålla koll lite vad som händer och vad folk gör. Tycker också man kan dra ett krim möte kanske inte är nödvändigt men skulle kunna gynna och göra en stor skillnad då man lyssnar bättre om man blir tillsagd än om det skrivs ut i nyheter i krim dcn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionelt genom att man alltid ska ta staff arbetet på fullaste allvar och inte larva sig i sina ärenden och i speccandet. Vad jag också anser som professionellt är att man alltid ska kunna hålla en god ton oavsett om du bemöts av en person som är otrevlig tycker jag man ska hålla sig från bland annat höja rösten eller använda sig av ett hårdare ordspråk. Tycker inte heller man ska ta någons sida i ärenden utan låta alla prata till punkt samt höra historierna från alla parter, alltså låta alla göra sig hörd och låta dem säga vad dem vill säga. Detta tycker jag sätter en väldigt stor grund för hur du är som staff eftersom att det är viktigt att vara opartisk samt att du ska hålla ton som jag tidigare sa alltså bemöta alla personer vänligt oavsett hur dem bemöter dig. Men det jag skulle säga är viktigt för att vara professionell är att man är trevlig och då menar jag väldigt trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? En sak som man inte kan lägga år sidan skulle jag säga är träningar då det är ett måste inom min vardag. Men som sagt kommer lägga upp så att jag har min träning sedan kommer jag lägga en väldigt stor del till mitt staff arbete, sedan kommer jag plugga då jag inte är inne på datorn men finns det lite tid över så skulle jag möjligtvis kunna ägna det åt rp beroende på min aktivitet inom staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har som sagt nya dc kontot men har spelat på Unive 2022, men tagit en paus en större period från både Unive och rp.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter har varit bland annat helper på ortenwave sedan Ledning på Centic. Dessa servrar är absoulut inte lika stor och seriösa som Unive men har tagit med mig bra kunskaper från dem och skulle säga att jag har bättre än grundläggande erfarenheter. Mina kunskaper ligger till stor del inom den kriminella rpn då jag alltid strävt efter att man ska använda sig av social rp då detta är en väldigt viktig del i rpn.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inget i nuläget är öppen för alla områden:)

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka