Accepterad Smukit | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smukit

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 1999

Vad heter du på discord? Smukit#1930

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Säkert 300 eller 400

Hur aktiv kommer du att vara? Alla dagar förutom torsdag till lördag på grund av jobb.

Vad heter du? Sebastian Dalberg

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag har Simkunnig

Varför vill du bli polis? Varför jag vill bli polis är för att jag saknar yrket saknar spänningen jag saknar adrenalinet och jag tycker det är ett all ment spännande arbete. Lite som när jag går ur tjänst så vet jag aldrig vad som ska hända antingen är det en jätte lugn dag eller så är det fullt upp att göra.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast är självaste teamworket. För har man inte ett bra teamwork så kommer hela arbetet gå åt skogen
plus att man kan jobba tillsammans och ändå ha roligt men ändå att vara redo på att ta ett larm när det kommer.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet det mesta om yrket. Ifall inte yrket har ändrats på sig så värst mycket. Men även om det skulle ha ändrats så vet jag vad jag ska göra och veta hur man ska bete sig mot folk och även i stressade situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit rikspolischef sen tidigare.

Hur är du som person? Jag är en rätt så lugn person i vardagen gillar att snacka och ta det lite som det kommer.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget jag kommer på.

Vidare till muntlig intervju! Kontakta en personal-ansvarig/hr för muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka