Accepterad Smukit | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smukit

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef Aslam

Vad är ditt discord namn? Smukit#1930

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ian Link 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Personlig, Engagerade och extremfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ifrån Göteborg och är uppväxt där. Min karaktär har varit en del ensam men trivs i sin ensamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig RP men också bra scenarion. Jag planerar scenarion väl och bra. Jag vet att när jag rpar så rpar jag helt och hållet till 100% och så ärligt jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig handlar det om att inte spela för att vinna hela tiden. Jag spelar för att både jag och och motparten ska vinna i olika scenairion. Det blir bara tråkigt ifall man hjälp bara skulle vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regel powergaming och jag lärde mig mer om vad som innebär inom powergaming och vad som det räknas som. Delvis också att inte göra om samma misstag igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta, Powergaming och new life regeln.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en bra rp nivå med bra scenarion som jag kan skapa. Jag kan bidra med en bra och noggrann rp på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka