Ej Antagen kungseborn | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungseborn

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Ditt discordnamn: kungseborn

Ange ditt födelsedatum 13 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent inom yrket och jag vet hur det är att vara staff för att jag har en kompis som heter chipsy som har varit staff en gång och lärt mig vad man ska göra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland brukar det ta en tid att få svar på helps och det vill jag fixa och det är inte så hög rp nivå och mycket lall och också mycket skjutningar i onödan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi alla ska vara aktivare och att alla ska kunna arbeta gemensamt och vi delar upp oss och inte gör samma arbete.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Viktigt att man agera professionellt och ha en bra respekt och vara lugn och bemöta personer bra och inte bara att sitta å skrika för ingen anl.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu när hösten och vintern kommer då kommer jag vara aktiv det mesta jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Något år snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har bara varit shortlist en gång inget annat fast jag känner många olika staffs som har hjälpt mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka