Nekad Smoke10gs | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smoke10gs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448736986/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d1d7ada

Vad är din discord tagg? smoke10gs

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 8476B8DC-01CA-4269-9ADF-AE33E1B500B6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde o banna mig för att polisen riktade ett vapen i min rygg men ville verkligen inte bli av med vapen eller hamn i fängelse och så såg ja han andra springa till bilen o skulle köra så ja tänkte då gör jag samma sak

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte min bil ifrån polisen och skulle stanna o laga bilen oså när ja hoppar ut bannad direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 5 tidigare bans o dom har jag lärt mig mycket av har behövt läsa om alla regler o läsa allt fixa min medlem osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? och lyssnat på reglerna o följt dom strikt o tänkt som i värkligheten att jag skulle stannat o tagit upp händerna o faktiskt visat att jag var rädd o värnat för mitt liv men ist så valde ja o skita i de o försöka ha kvar mitt vapen o bara köra ifrån när dom rikta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att följa reglerna strikt o lyssna på reglerna o tänk som de är i värkligeheten som att någon tex riktar på mig i unive så ska ja tänka som att dom riktar på mig i verkligheten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka