Smoke10gs
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448736986/
Ditt Hex-ID: steam:11000011d1d7ada
Vad är din discord tagg? smoke10gs
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick precis medlem och krim och gick med i ett gäng osen så åker ja runt me gänget osen blev ja kidnappad dödad o sen från ingenstans blev jag anticheat bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för jag gjorde ingenting jag bara åkte runt i min bil
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej pga av att ja inte gjorde nått
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000011d1d7ada
Vad är din discord tagg? smoke10gs
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick precis medlem och krim och gick med i ett gäng osen så åker ja runt me gänget osen blev ja kidnappad dödad o sen från ingenstans blev jag anticheat bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för jag gjorde ingenting jag bara åkte runt i min bil
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej pga av att ja inte gjorde nått
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja