Anes Tahirovic
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 998 — Övrigt
Anledning: Mutar folk irl för att undivka åtgärder
Personal: rxscx
Datum: 2026-05-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med en vän och vi körde runt, sen vi sog en tjej o jag sa vill du göra mig kåt. Jag ärkenne de va äckligt av mig o ja lalla bara. Sen ja får medelande o de sa hoppa sup. Jag ser att min VÄN fick bannen istället för jag. Sen jag tyckte synd. Pga mitt förflutna jag får ba skuldkänslor enkelt. Så ja bästemmde mig för att hitta på ngt random för att ja ska få skiten o inte han. Så ja sa. De var jag och jag muta honom till att säga de var han. Jag ville få allt skit. Sen jag får perma ban och jag visste inte man kan få permis för att muta plus murningen var något litet. Sen skriver min vän också "jag fick fortfarande inte tillbaka mina roller" asså nu får 2 skit pga en. Ge mig ban ge mig ban i flera veckor men snälla ta inte bort unive. Jag älskar unive med mitt liv o jag har seriöst alldrig känt mig som ja passar in. Har inga vänner irl heller o här alla älskar o va med mig. Ser unive som ett familj. Inte som ett lall spel
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för allt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja asså seriöst lärt mig allt. Jag läste igenom alla era regler. Tog mig timmar men läst igenom o fattar allt nu.
Varför ska vi ge dig en till chans? För ja älskar unive. Ja planerar på köpa krim o ped samt gillar jag alla folk. Ja bidrar i grovt bra rp och wallah ser unive som irl o inte ba ett fattig spel. Älskar unive från botten av mitt hjärta
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har ba bevis hur jag säger till min vän att ja ska försöka ta allt skit tillbaka för han förtjänar inte bli bannad pga mina misstag
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja