Nekad Smok1ng. | Ban Överklagan [S4rgent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526432793/

Ditt Hex-ID: 11000015d59d019 (Hex)

Vad är din discord tagg? .smok1ng.

Vem var det som bannade dig? 320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4627.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Bajn bad mig skriva till 320 att han skulle kolla pm, å jag gjorde det så tänkte inte att det var någon ”big deal” men sen blev jag bannad överallt….

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev det och 320 svara ”varför ska jag det” å jag ska jo gör det han vill prata med dig” å sen blev jag bannad från dcn och det. Och jag skulle it ha gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några banns sen tidigare som lall osv men har lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lyssnat på dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte skulle ha skrivit så och jag ber om en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Ber om ursäkt @Philip320 för mitt "beteende" i din pm, när jag bad dig lägga till bajn, det var dump av mig. sorry....

Nekad, uppfyller inte kravet ”Bild på banmeddelande”. Du är välkommen att göra en överklagan igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka