Nekad lk-09 | Ban Överklagan (Smok1ng)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lk-09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198998050578/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ddb5712

Vad är din discord tagg? golamies#5274

Vem var det som bannade dig? Smok1ng

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lade uppmärksamhet åt någonting jag inte borde lägga uppmärksamhet till och provoserade fram han till att säga det men jag sade alldrig ordet själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En annan spelare sa n - ordet och sen frågade jag om han ville repetera vilket han gjorde och sen kom jag med en annan spelare dit och så frågade jag han om han ville repetera

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom jag sade inte n - ordet utan frågade några gånger om han ville repetera sig själv om vad han sade och om han skulle läst regler skulle ju inte han har sagt det både på svenska och engelska som han gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig vart bannad på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja med att inte fråga något om han vill repetera sig utan bara ignorera vad han sade och fortsätta spela som inget skulle har hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om någon säger något väldigt fult att inte lägga märke till det och inte ge uppmärksamhet till såna saker i fortsättningen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Allmänt lallade och grov OOC, du får vänta ut din ban och lära dig utav detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka