Nekad Själv | Ban Överklagan [smok1ng]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680935236/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad är din discord tagg? micahzz2

Vem var det som bannade dig? smok1ng9

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Staff bannade mig för att de anser att jag kört på en kille, för att jag gjorde det från deras syn vinkel men från min sida var det dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag och mina kompisar var på väg till ett garage och sedan så sprang det en kille vid vägen så svängde jag lite med bilen mot han sen svängde jag tbx och då såg det ut som att jag körde på killen från Staffs pov men på min skärm körde jag verkligen inte på honom så det var helt enkelt sjukt dsync,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja asså hade jag haft igång mina clips hade man klart och tydligt sett att detta var en felaktig ban men nu var mina clips tyvärr ej igång eftersom jag just hade startat datorn. Men jag tycker att detta är en felaktig ban för att jag körde absolut inte på en kille jag vet mycket bättre än att bara köra på någon för ingen anledning eftersom jag har spelat mycket och skulle inte bryta mot VDM bara sådär. Det var bara synd att det blev dsync och att jag körde på han från Staffs pov.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger och försökt ta lärdom av mina misstag efter varje ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade bara varit att köra rakt efter vägen och ej svajat så mycket för det är ju det som skapade dsyncen att jag svajade med bilen efter vägen och det var ju inte smart för det gjorde ju så att det såg ut som att jag körde på killen från staffs pov.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen jag har lärt mig att jag ej ska köra nära någon som är på fots så att jag ej råkar köra på dem eller så att det ej blir dsync.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Din överklagan har blivit nekad, vill att du tar lärdom av denna bannen.
Du får vänta ett tag till och tänka på vad du har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka