Nekad Smexythehomie | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smexythehomie

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241456110/

Ditt Hex-ID: 11000014c5d69ee

Vad är din discord tagg? 𝙎𝙢𝙚𝙭𝙮#0001

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ger dålig intyg på servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort regel brott och det var att jag la ut videos på tik tok där jag skjuter ner folk det som gör att andra tycker att det är en dålig server för dom tror att man bara skjuter på servern det som inte är sant och jag lovar och ser till att detta regel brottet inte händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte gå in på servern men sen såg jag att jag har varit bannad permanent sen så ville jag hoppa support för jag förtsog inte vad jag hade gjort då skulle jag hoppa support men då såg jag också att jag var bannad från discord servern som gjorde mig förvirrad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och jag kommer lova att jag inte gör om det och ser till att inte nån jag känner ska göra det misstaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina gamla bans men dom var inte permanent är jag säker på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lagt ut dessa video sen på tik tok eller social medier.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga ut dåliga videos på social medier inte nåt som gör att man ger dåligt intyg på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka