Nekad abfur40 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Ban-referens
DC-ffc976 — Discord, Permanent
Anledning: Unspecified
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Ban-referens
hcsfxp — FiveM, Permanent
Anledning: P12a som aldrig kan bete sig, lägger upp montage och tror du är något. Problemspelare som skjuter oftare än han dushar och byter kalsonger, kom aldrig tillbaka.
Bannad av: Hapyxz
Visa på portalen →

Har en till ban
Anledning
p12 montage, spoffer.
Bannad av
Ribox33
Ban-ID
qyrhne
Varaktighet
Permanent
Steam Hex
steam:1100001314ac6f0
Discord
773550101393309777

Berätta vad som hände Kommer inte ihåg just bannen men gjorde massa problem för servern och fick ban för de sedan gjorde jag montage och fick en ny ban, andra hex id:t är för att jag spoofa mig in på unive vilket var dumt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fult ansvar för de handlingar jag gjort. Jag är medveten om att jag skapat mycket problem och att de som står på bannsen stämmer.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig väldigt mycket från bannsen, det jag gjorde var inte okej och att jag kommer inte göra om det. Min första ban fick jag för nästan 1 år sedan och sedan har jag spoofat någon gång men vill komma tillbaks legit för att faktist rpa och göra andra saker som utveckalde rp scenarion istället för att bara åka runt och skjuta och skapa problem.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag varit bannad ett bra tag nu och jag vill vissa att hur jag tidigare har rp:at och bettet mig inte är hur jag är idag. Jag kommer satsa på roliga och kreativa scenarion som ska va roliga för alla parter i scenariot. Exempelvis om man gör ett rån ska de inte bara vara att ta den snabbaste bilen och dra iväg utan man ska göra ett utvecklat rp scenario med polisen så de också har roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka