Nekad smatrich215 | Medlem ansökning [nilsop]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smatrich215

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Samtrich215

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter adel svensson och min ålder på karaktären är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet är glad, positiv och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hjälpa folk att nå deras dröm och vara där för dom samt att låta min karaktär utvecklas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka göra det roligare och på vilket sätt sättet är typ kanske göra bil träff lite roliga aktiviteter med folket och lite såna saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både lagen i ett scenario vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot unives regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man inte får rdma där emot inte vdma man får inte powergaming man får inte FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja snälla godkän min ansökan snällAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka