Nekad smatrich215 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smatrich215

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adrian

Vad är ditt discord namn? adeel_21

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel svensson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart street smart och hjälpsam och obildad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska vara en person som alla på servern kommer kunna lita på och vara en hjälpsam medarbetare till allt men han kommer också vara obildad i form av ibland så kommer jag tacka ja till att hjälpa med saker men därefter kanske förstöra deras mision typ medvetet detta kan leda till kontent och att grupperna anlitar mig

Vad kan du bidra med till serverns RP?
de jag kan bidra med är som sagt hög RP nivå samt kommer vara en side karaktär som andra kan utnyttja och kommer känna igen mig om de vill ha rolig kontent. som jag sa innan så är jag en hjälpsam person och street smart men obildad i form av av att de kan hända att man saker som man egentligen inte kan. jag är väldigt kreativ och smmarbetsvillig och kan skapa kontent.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spela för att båda parterna i ett scenario kan vinna, det gör så att scenariot blir roligare att köra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte brytit mot era regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? regel nummer 1 VDM är att använda ett fordon som ett vapen. regel nummer 2 copbait man inte ska få polisens uppmäksamhet. regel nummer 3 rdm betyder att du dödar nån utan nån anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
e de bra nu?

Nekad
Anledning
: Ditt discordkonto är mindre än 6 månader gammalt. Du behöver antingen ansöka med ett discordkonto som är mer än 6 månader gammalt eller genomgå vår verifieringsprocess. Det gör du genom att skriva /verifiera i unive discorden. Väljer du att verifiera dig behöver du inte ansöka skriftligt utan kan ta en muntlig intervju direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka