Nekad smatrich215 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smatrich215

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Smatrich215

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel svensson, 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart hjälpsam rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska vara en person som alla på servern kommer kunna lita på och vara en hjälpsam medarbetare till allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med allt från skapa intressanta berättelser till allt hjälpa till att bygga upp servens rp struktur och kultur.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scnario innebär att man anpassar sitt spelande på ett sätt som gör att motståndaren eller den anda spelaren kan uppnå sitt mål eller vinna. istället för att själv försöka vinna eller dominera.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej finns inget jag kan komma faktist

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen powegaming du får inte tvinga andra spelare till handlingar de inte har godkänt eller göra din karaktär övermäktig på ett sätt som förstör för andra. respektera andra spelare du måste alltid spela din karaktär enligt den bakrund och personlighet och personlighet som du har skapat. inget rasistisk mot folket inte Vdma det innebr att man använder fordonet som ett vapen för att skada eler döda en annan spelare

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? snälla gubbar godkän denna har gjort många ansäkningar och ni nekar alltid jag hoppas jag kan få en chans hos er hihiih

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka