Accepterad Smöris | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? kidhunternn

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: bane.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och gaywi satt och lallade och snackade lite ooc ig på morongen då vi var lite trötta och inte tänkte på vad vi gjorde och jag vet om att det var fel och det kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart inkallad till support av troik typ 1 timme eller var det var efter detta hände och så sa dom vad jag hade gjort och det och så kom dom fram till att jag skulle få en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag var lite trög och snackade lite ooc ig och lallade och jag vet att det jag gjorde var fel men skulle vilja få komma tillbaks och rpa med mina vänner och få vissa dig troik att jag inte kommer göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag kom just tillbaks efter min p ban och jag vet om att det inte är så bra att jag vart bannad nu efter som jag kom tillbaks för inte så länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt och inte lallat och snackat ooc ig då jag var tröt och inte tänkte på vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte snacka ooc och lalla samt att altid tänka med suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Och om du nekar denna kan du vara snäll och skriva varför skulle vara tacksam för det då!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka