Nekad Lowizhh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowizhh

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199630060756/

Ditt Hex-ID: steam:110000163870cd4

Vad är din discord tagg? lowizh_

Vem var det som bannade dig? Troik (en gammal staff)

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så länge sen jag tror det var 2 år sen ungefär så kommer inte ihåg ungefär vad som hände men jag antar att jag moddade/ tog vapen ifrån folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror jag gick runt eller körde rundor i staden sen så startar en staff ./samtal med mig och säger att jag kommer få en ban jag hinner inte fråga varför innan jag blir perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror jag gjort fel somsagt det var jätte länge sen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror det bara var några sv bans. Och ja jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda att inte försökt använda någon meny eller fusk för att få en fördel men jag var yngre och hade inte ett bra tankesätt. Och hade inget konsekvens tänk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Btw jag vill bara säga att jag vill värkligen spela på unive och få en så bra upplevelse som möjligt det har ändå gått 2 år tror jag om inte mer sen denna bannen och jag har tagit läedom och detta kommer absolut inte hända igen. Jag vill bara ha en andra chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka