Nekad Slowdy | Gäng ansökan [BENNYB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge R

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
10
Användarnamn: Slowdy

Vad ska gänget heta? Angels Of Multi

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Ditt födelsedatum: 27 Juli 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 563h

Berätta om din karaktär: Han heter Hugo Karlsson. Han är 30 år. Han har både en bra och dålig sida med sitt förflutna. Han har har varit god och jobbat inom sjukhuset och polismyndigheten men också gäng och det kriminella. han lämnade det kriminella och började jobba på en nattklubb. Han växte upp i en liten stad när han var liten. Hans pappa har han aldrig träffat då han egentligen inte skulle bli till så hans pappa ville inte ta ansvar för honom. Han blev då ensam uppväxt med sin mamma. Hugos mamma träffade en annan man senare som heter Fredrik. De 2 fick en sån som nu är 28 år. Hugo var mycket intresserad av bilar när. Hugo gick ekonomi då han ville bli bilsäljare. Han jobbade på en fin bilfirma som sålde bilfirma då han jobbade sig upp till vice chef. Han fick sen ett intresse av att mecka med bilar då han lärde sig det av Fredrik (Låtsas pappa). Han blev snabbt antagen på Falk. Senare fram i livet läste han för att bli sjukvårdare och polis. Han fick dock svårt med ekonomin och behövde försöka få inkomst på ett annat sätt... Hugo har svart hår med en fade, bruna ögon och han är rätt solbrun också. Han gillar att klä upp sig snyggt men det förekommer också att han har lite mer baggie kläder när han göra kriminella handlingar. Han hade tjej och till och med ett barn som tyvärr dog i en bilolycka. Hugo och hans tjej planerade på ett gifta sig men de hade svårt med ekonomin eftersom han inte fick mycket betalt av sitt lagliga jobb. Det tog slut när sonen dog och Hugo fick då ta den hårda vägen. Han började hänga med fel personer och hans kriminella handlingar blev bara fler och fler och det hände oftare och oftare.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag har varit med många gäng förut och vet hur det ska fungera. Jag ska alltid behandla mina medlemmar med respekt och förstå att jag har ett stort ansvar. Min karaktär vet också hur gäng fungerar från deras håll men också polisens. Därför vet han vad som är smart att göra i vissa situationer. När jag rekryterar folk kommer jag inte göra det på vem som helst. Jag kommer välja ut de som verkligen kan rp:a och verkligen vet hur det ska gå till. Gänget tas ju över av någon annan. Då ska inte bara rp:n bli bättre men hela gänget på alla olika sätt ska förbättras med 200%. Jag vet hur det funkar och jag vet vad för slaks ansvar jag har som 100% kommer vara säker hos mig.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har några polare som kan rp:a gäng och jag har valt ut en av de bästa som ska vara vice.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Eftersom vi är ett MC gäng tänker jag inte att vi ska göra så mycket bankrån. Vi är mer säljare. Gäng i dagens samhälle håller mest på med droger och vapen. Det är mer det jag vill att vi ska hålla på med. Göra droger, sälja droger, köpa vapen, sälja vapen. Det kan nog även förekomma att vi kommer i bråk med ett annat gäng och där kommer vi göra som vilket annat gäng som helst. Men INTE drive by. Jag tycker det är väldigt dålig rp att göra det eftersom det förekommer mer i USA. jag tycker mer att man kan kidnappa någon som står det andra gänget nära och förhandla.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Mycket. Jag har både varit medlem och boss inom gäng. Jag vet hur det fungerar bra och jag vet vad för ansvar som boss man har.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tänker att jag sak vara han som styr upp gänget så det blir något bra av det. Jag tänker att jag styr vad vi ska göra och vad för beslut vi ska ta. Dock kommer jag diskutera det med vice bossen. Även om jag är den som styr kommer jag behandla alla i gänget lika. Det spelar ingen roll vad för rank för liksom de är också människor som vill rp:a och ha kul. För det är fan inte kul när någon i gänget är as sur för att man gjort något.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer rekrytera de personer som jag anser är värdiga för deras rp. Jag kommer ta ett snack med de som jag ska rekrytera så att de förstå vad de ger sig in på och gör. Server kommer få bättre gäng rp om medlemmarna i gängen kan rp:a bra och gör realistiska scenarion och handlingar.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario sker om gängets medlemmar kan rp:a. Men gänget behöver också en ledare som kan rp:a bra. Han kommer troligen bestämma vad änget ska göra då måste han kunna rp:a bra så gänget rp:ar bra. Gänget handlingar får såklart inte bryta mot någon regel. Det är grunden för hur ett bra kriminellt scenario ska se ut. Sedan får mantänkta mycket angående sunt förnuft. Skulle man kunna göra detta i verkligheten? Är detta realistiskt?

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag vill att alla ska sitta i gängets dc som kommer vara på multis dc. Där kommer jag sitta med hela tiden. Jag kommer vara ingame med medlemmarna såklart och de ser jag det. Eftersom det är med i ett gäng kommer de vara med gänget princip hela tiden. Då får de ta årder från mig dådet blir bra rp. Om jag ser att någon bryter mot en regel kommer jag såklart anmäla det till en staff även fast jag känner personen väl och den är med i mitt gäng. Det är min plikt som medlem på servern.

Hur hanterar du kritik? jag tar kritik som något bra. Någon medlem kanske har en en åsikt om jag eller något som jag ska förbättras på. Det ser jag bra på eftersom han ser något jag inte ser. Något som jag kan förbättra. Alla är inte perfekta då är det bra att man kan få kritik.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja självklart multi är aaaas bra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad! Finns redan en ny President över Angels of Multi.
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka