Accepterad Slem | Ansökan till Servervakt[Kjalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slem

Aktiv Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad heter du på discord? eminsle

Vad är ditt Hex:ID 1100001452e5866 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 14 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 16:30 - 21:00, Skoldagar
11:00 - 23:30, Helg, kan vara någon paus där emellan.
När det är lov då är det lite som helgen fast lite mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har gått lite fram och tilbaka i rpn så jag började med unive typ i början av 2022 och sen slutade jag. Och nu för en månad sen typ exakt så har jag nörjat igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1207007916490493962/1207010872552194098/image.png?ex=65de1779&is=65cba279&hm=366250c1fa6c82001fcb8ce253cd21fd2d245e6ac491bc4687cfdf121a65e164&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli en servervakt på unive då jag vill underlätta för staffsen med deras jobb, jag vill minska risken att lallare och problemspelare ska komma och förstöra för folk som vill ha en hög rp nivå, om detta väl sker så kommer rp nivån att höjas ( då det kommer säkert minskas med lallare då jag kan kicka dem eller svban.

( Lite sammanfattat ), Det som jag anser att servervakter gör är att underlätta jobbet för staffs på unive.
Men även att minska lall, vdm och såna saker som kan förkomma av olika problemspelare ute på unive.

En servervakt har i uppgift att linsom ta bort folk som lallar i mesta dels begår regelbrott. Vi kan ta som exempel sjukan där kan det förekomma "lall". Och det är ej stora regelbrott som görs där men det är regelbrott som gör en dålig rp. Liksom jag vill under lätta for staffsen tycker ej dem borde behöva sitta och kolla på när folk lallar vid sjukan. De borde fokusera på något annat.
Jag kommer försöka förhindra vdm, lall, halv ooc alla regelbrott samt underlätta för staffsen på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som jag anser att en servervakt gör är att dem främst tar bort personer som är inne på servern och bryter mot grundreglerna.
Man hör på själva namnet att man vaktar servern från olika lallare som bryter mot reglerna. Servervakt är ett jobb som man underlättar jobbet för staffsen på unive genom att banna och kicka folk. Men bara för att man är servervakt så ska man inte springa och leta efter problem spelare som bryter mot unive reglerna. Utan man ska rpa som vanligt och om du ser att nån eller någon bryter mot unive lagarna då tar du det. ( Ta det när det kommer ).

Sedan så kan jag även tillägga att jag har erfarenhet inom servervakt rollen. För länge sedan var jag servervakt här på Unive och det gick jätte bra, det var ett roligt uppdrag som jag tyckte verkligen om och därför ska jag passa på att försöka skaffa den igen.

( Den gick bort på grund av att det var en wipe på alla tror jag, det var länge sedan. )

Det som jag syftar på är att göra unive till ett bättre unive. Vill ha en och driftig rp här på serven. Liksom jag vill det bästa för unive. Jag är en bra person som är kapabel till att bära denna roll. Jag är ej den personen som ansöker här bara på grund av rollen utan jag är den person som ansöker på grund av Unive, vilket jag själv tycker är viktigt. Många söker till detta för att få bära rollen vilket jag skulle säga är fel.

Jag kommer häller ej vara den typen av servervakt som bara banna folk och skriver som anledning vdm. Jag kommer försöka skriva en bra och konstruktiv anledning för en ban är väl till för att lära och ej göra så att folk har tråkigt.
Exempel:
Vdm, du kör på andra bilar med din dodge ram vilket bryter mot reglen [ vdm ]
Läs gärna våra regler som du hittar på unives hemsida.
Men om det är en riktig mass vdm så kommer jag nog fokusera på att banna han så fort som möjligt då jag ej vill att de ska förekomma större skador.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta är något som verkligen inte är tillåtet och kan vara en ganska stor skada för servern. Jag kan ge ett par ett exempel.
Om jag hamnar i ett skott scenario och dör då använder jag /revive för att kunna spela igen vilket blir jätte tråkigt för motpartnen och det förstör rp:n ganska mycket.

Sedan så kan det även vara att man använder sig av toggelid för sin fördel, att kunna se var andra är. ( Toggleid är ej tillåtet under scenario då det kan anses som en fördel ).

Fick tillåtelse av Issako99 att göra en till.

Mycket bättre
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka