- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 5
Ange ditt födelsedatum: 27 Januari 2007
Vad heter du på discord? Aztras#9448
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? jag har exakt 740 timmar på fiveM
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 4 timmar om dagen
Hur ofta kommer du vara inne? ca 5-10 timmar om dagen oftast
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 740 timmar på fiveM
Vad heter du? Leif Leif
Hur gammal är du? 27år gamal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att det är ett roligt yrke och man kan känna att man hjälper folk då efter en arbetsdag kan man vara glad för att man har räddat någons liv
Varför ska just du bli anställd? jag vill bli anställd för att det verkar kul att vara sjukvårdare och för att jag vill hjälpa till och göra skillnad och hjälp folk som håller på att dö att överleva.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja det har jag jag har varit det inan för 1 år sedan har testat lite andra jobb men tycker att sjukvårdare är det roligaste och det som känns bäst.
Berätta vad HLR är för någonting det är hjärt och lungräddning och så blåser man in luft i lungorna och pumpar på bröstet.
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man ska ha ett vårdat språk och bara säga saker som är viktigt alltså bara saker inom yrket.
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? Aztras#9448
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? jag har exakt 740 timmar på fiveM
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 4 timmar om dagen
Hur ofta kommer du vara inne? ca 5-10 timmar om dagen oftast
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 740 timmar på fiveM
Vad heter du? Leif Leif
Hur gammal är du? 27år gamal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att det är ett roligt yrke och man kan känna att man hjälper folk då efter en arbetsdag kan man vara glad för att man har räddat någons liv
Varför ska just du bli anställd? jag vill bli anställd för att det verkar kul att vara sjukvårdare och för att jag vill hjälpa till och göra skillnad och hjälp folk som håller på att dö att överleva.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja det har jag jag har varit det inan för 1 år sedan har testat lite andra jobb men tycker att sjukvårdare är det roligaste och det som känns bäst.
Berätta vad HLR är för någonting det är hjärt och lungräddning och så blåser man in luft i lungorna och pumpar på bröstet.
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man ska ha ett vårdat språk och bara säga saker som är viktigt alltså bara saker inom yrket.
Har du några andra frågor? nej