Accepterad Skylinedinbaba | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad är din discord tagg? Skyline#6307

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Något med dåligt beetende i discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jackz valde att avstänga mig permament från servern för att han ansåg att det jag sa var olämpligt. Vilket det då var. Jag kallade min vän invandrare i generellt chatten och när jackz sa till svarade jag med en gif. Vilket då är omoget och olämpligt beetende av mig. Jag är nu här för att överklaga det stora misstaget jag gjorde för att få en ny chans på unive roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta skedde ganska länge sen så har lite halvt minne av vad som hände. Har frågat staffs om ban bevis men blir totalt ignorerad av dem. Anledningen till det är oklart men så får det vara. Men det som hände var ungefär att jag hade kommit hem från skolan. Jag satt och chilla typ sen valde jag att gå in på datorn då jag ändå inte hade något bättre för mig. Jag väljer att gå in och sedan öppnar jag upp discord. Jag svarade på pms och satt i call med ett par vänner. Sedan så kollar jag generellt chatten i unives discord och ser att en av mina kompisar skriver så då välje4r jag att göra någort dumt. Jag kallade honom invandrare. Han såg inget fel med det då vi hade kallat varandra det ett bra tag sedam tidgare dagar och ingen tog illa åt sig. Men problemet var att det var i en allmän chatt där alla såg meddelandet. Då säger jackz typ att jag ska bete mig och jag svarar med en gif där det står ok. Sen efter några minuter blir jag bannad. Allt detta skedde över en månad sen så säg till ifall jag missat något. Vill komma tillbaka till comuniyt och ha roligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flesta gamla sen 2021 under sommaren sen har jag någon felaktig anticheat ban också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att allmänt bara ha ett moget beetende i discord servwern och inte lalla överhuvudtaget. Jag hade till exempel bara kunnat lägga av och inte skriva något då det är över 5000 medlemmar som skulle se det och någon hade kunnat ta åt sig från det. Vet att det jag gjorde inte hör hemma på unive och står för mitt misstag. Men vill få en ny chans in i servern så jag kan visa mitt 100.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att tänka utanför boxen. Med det menas att jag ska tänka mer innan jag väljer att göra något som jag vet kan få konsekvenser. Har också lärt mig att hålla sådana saker i privata chatter eller allmänt bara inte skriva sådana saker. Vet inte mer vad jag ska skriva men kan iallafall lova att jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag släpper in dig igen då eftersom personen som banande dig inte är staff längre och på grund av omständigheterna. Dock vill jag med det skicka en varning för om du kommer in och blir bannad en endaste gång till då kommer du är du tyvärr din tid på Unive slut, iallafall för en överskådlig framtid. Kom ihåg det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka