Nekad RealE | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Ditt discord namn: Real.nr1

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad för typ av beslut gäller det? Beslutet gäller angående, ped [med gorilla], medlem, krim

Vem/vilka tog beslutet? MrKing (ej kvar som staff) samt var det Coldfaith.

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var för att jag råkade skicka en olämplig GIF i en privat gängchatt i krim dcn. Den gifen innehöll olämpligt innehåll vilket fick mig bannad.

Hur är beslutet felaktigt? Jag kommer att förklara det så bra som möjligt utifrån mitt perspektiv. Det är nämligen så att jag blev bannad i 30 dagar som ni vet eller du Coldfaith och jag är verkligen riktigt ledsen över att det blev sådan ban och att jag fick indragna roller. Jag skickade en GIF på en tjej som jag förklara noga till er i support men ni såg också vad som stod på den. Jag tog verkligen bort GIF:en efter 0.1 sekunder som ni även tyckte stämde bra i support när vi komminucerade med varandra. Jag har verkligen lagt mycket pengar på Unive och jag är verkligen nöjd med det jag fick för pengarna. Jag vill bara komma tillbaka med min gorilla o ped och medlem jag skiter i krim jag behöver inte det om det är förstor begäran. Jag älskar verkligen Unive och det var verkligen ett missförstånd. Jag har verkligen förstått att jag har skickat en olämplig gif när jag väl insåg att jag såg innehållet alltså vad som stod på den. Jag skickade den GIF:en impulsivt och när det ögonblicket inträffade där jag insåg att det var en olämplig GIF så tog jag bort den på direkten. Jag hoppas verkligen att detta kan få en andra chans och tro, och som sagt jag tänker fortfarande på Unive och jag gillar Unive extremt mycket och det kommer aldrig att förändras. Hade hoppats på att få komma tillbaka med mina roller i och med att jag var elitdonator och payat över 4-5 tusen på Unive, samt att jag spelat på Unive i nästan 3 år. Hade verkligen hoppats på ett andra tag och en andra chans då jag ångrar mig djupt än idag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget, är unbannad och har inget bevis på det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka