Nekad Skyline1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485913005/

Ditt Hex-ID: https://www.steamidfinder.com/lookup/https://steamcommunity.com/profiles/76561199485913005//

Vad är din discord tagg? 1skyline.1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror Bubblegum valde att stänga av mig från servern verkar självklart. Jag lallade med en vän i radion och gjorde siren ljud när vi åkte i ambulansbilen. Nu i efterhand förstår jag att det kanske inte var det smartaste draget att göra, men gjort är gjort och nu är jag här och får stå för mina konsekvenser. Bubblegum hade rätten att banna mig då jag bröt mot serverns regel
Lall
  • Karaktärer som endast går ut på att lalla runt på servern utan bakgrundshistoria kommer inte tolereras under några omständigheter.
och att detta är en sådan simpel regel som jag bröt och det ber jag om ursäkt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att vi såg en kollega medvetslös på vägen, vi väljer att plocka upp honom för att transportera honom till sjukhuset när vi förbi passerar ännu en medvetslös man. Vi väljer därpå att och plocka upp honom och min kollega säger åk till sjukhuset i paleto. Men när vi kommer fram märker vi båda att det inte finns ett sjukhus i paleto. Så jag fortsätter åka för att komma till sandy sjukhuset. Men när vi ska komma till tunneln mellan paleto och sandy blir vi frysta av bubblegum. Han skriver i ooc chatten och frågar om vi gillar att lalla i radion. Då slog det mig ooo shit nu blir vi bannade. Sen whoops vart vi bägge skickade tillbaka till fivem loadingscreenen. Men beslutet var inte felaktig och bubblegum hade lagen vid sin sida som man säger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då vi lallade. Bubblegum kan sina regler och valde att straffa oss för vårat betende

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en del tidigare gånger, ni ser ju själva, 85 tidigare bans. Det är inte okej, men det positva är ju att jag är grön spelare, vilket tyder på förbättring. Har kört unive sedan 2021 vilket nu var fyra år sedan. Dessa bans kommer från den tiden, jag var då 11-12 år gammal. Nu fyller jag snart sexton år och man mognar med tiden. Men dessa var just sådana många nybörjade bryter, man snackar ooc, powergamear osv. Men ja som ni kan se har jag ju förbättrats och blivit en exremt bra rollspelare på unive, förutom idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte lalla självfallet, att ta ansvar nästa gång och hålla en högre rp nivå. Finns inget mer att göra nästa gång utan att tänka till en till gång innan man väljer att lalla då det finns konsekvenser för sina handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lalla självfallet. Att rpa med hög rp nivå och bli bättre med radiodisciplinen. Jag begick ett dumt misstag av att lalla i radion med en vän och nu får jag stå för konsekvenserna. Till nästa gång blir det inget jävla lallande och endast seriöst rollspel på denna servern!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Gick tyvärr inte o hitta hex-id eller så letade jag fel, bör iaf stå i bannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka