Nekad skutt | Ban Överklagan [LKN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skutt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Lilleskutt7k

Vem var det som bannade dig? lkn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-30 223245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämna spelet när jag va död jag hadde blivit kidnappad av lexty sedan tog han upp mig på ett berg sedan dog jag och ramla ner hela vägggen och sen va senariot slut så jag loggade som inte är fel för senariot va slut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på sjukan bad jonas/lexty att laga min bil emn då sa att att jag skulle hoppa in i en bil han tog ut och köra efter han sedan blev jag kidnappad och sen körde han till gäng huset sen tog ut en helisen körde upp på ett berg och sköt mig så jag ramla ner hela vägggen så senariot va slut så gjorde inget fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de verkligen inte är perma ban för att jag logga när senariot va slut!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej de va länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lämna spelet och vänatat en stund

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte lämna efter 4 min lämna efter typ 10

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du ska aldrig lämna, innan du tryckt E för att respawna på sjukan så du blir av med dina saker. Eftersom du fortfarande inte verkar ha läst igenom reglerna och förstår vad du gjorde fel kommer denna nekas.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka