- Personal
- Meddelanden
- 217
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-garage-8g3p — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: skjuter 1 gata från polisstation och bär under tiden
Bannad av: 1nedz
Visa på portalen →
Berätta vad som hände det som hände innan jag vart bannad va att jag kidnappa en person med block 55 och då fick jag en vandetta person, personen jag kidnappa tog ut sin mobil och skickade prios och så åker vi från trygghansa strand till typ polisstationen men jag va dum samt stresad under de senariot så jag hopade ut med personen på rygen och nu efter senariot så ser jag att de senariot va inte de bästta och de kunde vara mycket som jag kunna göra fast jag gjorde så som jag gjorde.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag fattar att de senariot va inte så bra och att jag kunde ha gjort de senariot på ett helt annat sätt
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja jag har lärt mig att jag borde ha tänkt mer på vad jag gör under senariot exempel kunde skriva /me lägger han där back, kunde åka längre bort så att jag inte va så nära polisstationen så att jag inte får nå uppmärksamhett.
Varför ska vi ge dig en till chans? vill ha en till chans då jag har ändå lärt mig att jag borde inte göra så och att jag borde ha tänkt mer under senarion som jag gör eller är med.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja