Accepterad younes10 | Åtgärd Överklagan [RA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1682 — Normal (23p)
Typ: Mild FearRP (§ 4.1d), Combat Logging (§ 4.1g)
Anledning: kaxar under kidnappning och försöker styra upp den sedan tar spawnmenu till gänghus istället för att köra därifrån
Personal: officel_ra08
Datum: 2026-04-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag blir kidnappad av min polare och vi har skojat lite att vi håller på att vara jobbiga mot varandra när vi kidnappar varan. jag var därför lite sur på honom när han var feg och kom bakom mig och bena mig och då så tog jag inte kidnappningen så allvarligt som de egentligen var. sedan efter senariot är klart och de tagit pengar ifrån mig och jag har blivit drängad. så går jag ut ur gänghuset och enligt mig är senariot klart och därför väljer jag att ta spawnmenu till gänghuset för jag tänkte gå ner och käka nått men ni drog mig supp eller staff call och enligt staffen så var c logg vilket jag delvis kan hålla med om men jag förstod inte de under tiden.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker inte att den är helt felaktig utann de var en rätt ban men jag skulle vilja ha en andra chans. jag förstår att jag gjorde fel men ni måste se detta från mitt perspektiv att jag var trött och arg efter kidnappningen och skulle ta en liten paus och därför valde jag att ta spawnmenu.

Har du bevis som stödjer din överklagan? staffen som banna mig har all information men jag kan skicka bild på mackan jag gjorde

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka