Nekad Skskfiguri28 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? lcgq

Vem var det som bannade dig? @philip320 Är inte närvarande på min dator vid tillfället så har ingen bild tyvärr.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-29 000356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag deltog i en discord där spelare spoofade och doxxade staffs på Unive. Under tiden jag var med dcn satt jag inte där speciellt mycket då jag kände ett par fåtal spelare som fanns där. Det var fortfarande inte rätt av mig och ångrar att jag var med i dcn finns inte så mycket mer att säga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dcn sedan streamade en grabb i dcn på twitch när han gibbade lite och så såg staffsen mitt namn där och bad mig hoppa support. Tydligen så hade den personen som streamat spoofat in på Unive under stream men under den tiden satt jag inte i vcn och hade ingenaning om att han gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, jag skulle vetat bättre än att sitta med massa spoofade spelare och vara med i en dc där man spoofade massor med staffs och grejer. Dock måste jag säga att jag visade hela dcn i support och dom hittade ingen doxx på någon staff alls så vet inte riktigt var dom fick den informationen ifån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag lärt mig av, kom precis tillbaks från en klackesko och från Montage och har 100 procent lärt mig av den, Det kommer aldrig ske igen och har inte skett igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte varit med dcn då det är emot reglerna att inte rapportera in spelare som spoofar och i princip hålla dom skyddade från er staffs. Det var ett dumt fel av mig och kan lova att i framtiden att detta inte kommer förekomma igen. Detta är första gången jag blivit bannad för något sådant som denna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, man ska rapportera in spelare som spoofar etc och göra saker som är rätt för sig själv och inte umgås med personer som bara kan fucka för sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka