dunderbiccan
Medlem
- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 0
Ban-referens
kembio — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Bannad av: .william07.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att det var en dc med unive spelar som metade och sedan så fick någon unban i utbyte mot att rapportera hela dcn och därav blev jag och alla andra bannade. Alla som fick ban fick samma ban rubrik och själva rubriken gäller inte alla.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar anvsar för meta rubriken men inte resten eftersom att det gäller någon annan i dcn och det finns inte heller något bevis att jag hade fuskat etc.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att rapportera regelbrott oavsett vad och i framtiden kommer jag att varken delta eller medvetet inte rapportera en meta dc.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att med denna chansen så kan jag bevisa att jag har lärt mig av bannen, detta är min första meta ban och det kommer inte hända igen. Dessutom har philip unbannat några och gett de en chans, och därav vill jag även få en ny chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja