Accepterad Skrt | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kony

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Användarnamn: Kony

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285422157/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Tilstam

Vad är ditt discord namn? Kony#5215

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joseph Kony och är än gamling född 1964. Han kommer från Afrika men kan flytande svenska för han har bott i Sverige i snart 20 år. Han är en härlig gubbe när man träffar han men gör man inte som han vill kan han bli sur som en citron. Men oftast är han glad och trevlig och på gott humör. Kony jobbar svart lite då och då och det lever han på. Kony hade älskat ett jobb som har med bilar att göra för det är hans framtid. Han köper triss väldigt ofta och hoppas på att vinna miljonen snart...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill hjälpa folk i stan med deras bilar och ge dem ett gott skratt. Jag ska bidra med en härlig personlighet och göra min grej som mekaniker. Ni ska whitelista mig för att jag är en trevlig gubbe och kommer att visa hänsyn till alla i staden. Jag kommer också att försöka skaffa ett jobb som har med bilar att göra för jag tycker det är så kul och kan en hel del om bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha ett jobb som har med bilar att göra då jag kan ganska mycket om bilar och tycker det är spännande. Jag vill också bli whitelistad ifall ni gör servern whitelist. Men mest av allt är det för att jag vill ha ett whitelistat jobb för man får bättre betalt. Mina kompisar är whitelistade så det är också en av anledningarna till att jag vill bli whitelistad. Och om man är whitelistad så har man mer möjligheter i staden.

Hur många timmar har du på FiveM? 250

Hur hittade du Multistaden? En kompis visade mig servern och jag testade den, och den visade vara väldigt rolig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad 2,3 gånger vilket jag ångrar och jag har lärt mig av bannarna som jag fått.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på MultistadenRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka