Nekad 112aa112aa | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

112aa112aa

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? 112aa112aa

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Lövberg 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander är 26 år och växte upp i Sverige. Redan som liten tyckte han att bilar var helt fascinerande. Han brukade stanna och titta när någon lagade en bil eller när en snygg bil körde förbi på gatan. Ju äldre han blev, desto mer växte hans intresse, och idag är det verkligen bilar som han brinner för. Alexander är envis och målmedveten – om något känns svårt ger han inte upp, utan fortsätter tills han klarar det. På fritiden gillar han att spela fotboll och hålla sig aktiv, men det är arbetet med bilar som verkligen gör honom motiverad och glad. I framtiden vill han jobba på en bilfirma eller som mekaniker, och hans mål är att utvecklas och bli riktigt duktig på det han gör. Han drömmer också om att kanske en dag driva något eget inom bilbranschen. För Alexander handlar det inte bara om ett jobb, utan om att få göra det han älskar allra mest jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativ och realistisk roleplay samt vara ganska så rolig. och även hålla ett öga ute för folk som kanske inte spelar så värst seriöst t.ex ett gäng poliser som arresterade mig och sedan körde väldigt snabbt och orealistiskt samt tjata på mig jätte mycket att erkänna till brott så dom slapp det jobbiga förhöret så jag sa till dom osv men de brydde de sig inte om. jag skulle hemskt gärna vilja bli medlem för att kunna andvända alla fördelar för ett bättre rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag kan tänka mig låta en annan spelare vinna i en konflikt osv för att gynna honom även om jag förlorar på de. på det sättet blir det oftast ett mer realistiskt scenario. t.ex om någon med kniv rånar mig så går jag med på hans krav istället för att slåss emot eller springa därifrån även fast jag också kanske har ett vapen.❤️

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot reglerna innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de står för randomdechmath att man dödar nån utan anledning . VDM Vehicle Deathmatch e att man använder sin bil som vapen. COBPAIT att man fösöker få polisens uppmärksamhet FEARP att du ska värna om ditt liv- METAGAMING att man säger krejer som din karaktär inte vet. NLR att man mins saker inann man dog. COMBAT LOGING att man quitar TEX när man dör i ett senario POWERGAMING att man inte rpar på skadorna SUNTFÖRNUFT att man ska göra grejer som e realistiskt TEX man ska inte åka in i polis stationen med en motorcyckel. Social Rp man ska lösa problem genom att prata inte med vapen eller våld.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka