Nekad Adde/ulfssenmen | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde/ulfssenmen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adde

Vad är ditt discord namn? ulfssenmen eller Adde!

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Bengt Larsson och han är född 1993-05-08!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, snabb, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt är ny till stan och söker jobb, pengar och mer men han kan inte göra lite som han och bli vad han vill på grund av att han behöver bli medborgare i staden! Han är född 1993-05-08 och älskar bilar! Men när han var liten hängde han med dåliga personer. Så hans snälla vänner slutade vara med han och det är därför han vill börja på nytt. Han vill även börja jobba på maja lisas för de säljer bilar och han tycker att det är det bästa valet för han! Hans dröm är också att bli rik och hjälpa till med de fattiga i staden. Han har även en vän som har många feta bilar i denna stad och bengt blev ganska ledsen att han inte hade det så han flyttade hit för att få den chansen också. Och bengts föräldrar var inte väldigt snälla mot han när han var liten så det var också en anledning varför han va med kriminella! Hans dröm bil är en bmw m3! Och det är typ för det mästa hans historia!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay och bra scenarion och roliga ögonblick på denna server! Jag ska även försöka att hjälpa många med att få upp sin rp nivå från kanske dålig till bra! Och jag är bra med rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även ifall man förlorar eller vinner så är det alltid en Win! Man behöver inte vinna hela tiden man måste också förlora nån gång! Och man ska alltid vara okej med vad som än händer!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och Nej! Ja nån kommer tror säkert att jag har men jag tycker att jag inte har och har jag så Har jag lärt mig att inte göra samma sak!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Death Match när man dödar nån utan anledning. VDM = Vehicle Death Match när man använder sin bil som ett vapen. COPBAIT = När man gör nåt dumt bara för att få polisens uppmärksamhet. SuntFörNuft = Huvud Regel vad som är realistiskt rp eller inte Viktigaste Regel! Vet mer men tar bara upp detta!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och snabb att svara! Och jag vill jätte gärna bli godkänd! Och Detta är min gamla ansökan! Men jag är de samma och håller med om min gamla ansökan!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Ber att få sin intervju tagen efter tillsägelse

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka