Accepterad Skrt | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kony

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Användarnamn: Skrt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285422157/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kony

Vad är din discord tagg? Kony#5215

Vem var det som bannade dig? Einar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för jag tycker vi rpade efter vi blev prejade av polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polis prejade oss och vi krockade och efter det rpade vi en stund sedan smög vi upp för ett berg. Sedan kom polisen med bilen igen och då siktade min kompis pistol mot han. Polisen hoppade ut ur bilen och började skuta mot min kompis och då sköt vi ihjäl han. Sedan stod vi på berget ett tag och då kom det en till polisbil och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker vi rpade efter krocken och vi tog det lungt upp för berget, så jag vet inte om vi gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft. mask på GZ, cop baiting, combatlogg och failRP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väl rpat mer efter krocken men jag tycker ändå jag rpade tillräckligt länge

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska rpa mer när jag krockar och skadar mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka