Accepterad 0x_sig | Ban Överklagan [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0x_sig

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041369156/

Ditt Hex-ID: steam:110000140705444

Vad är din discord tagg? Tompa1.

Vem var det som bannade dig? Caspergforlife

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powegaming för att jag och min vän tydligen inte rpade till bilskadorna efter en krock

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev jagade utav poliser sedan så krockar dom in i mig och min vänn backifrån vilket gör att våran bil flyger iväg samt deras. därefter så rpar jag klart och tydligt och dämpar min röst för att visa att jag är skadad vilket man hör på klippet som Caspergforlife skickade till mig. polisen hoppar ut ur bilen direkt och skriker att vi ska hoppa ut ur bilen så de rpar alltså inte på skadorna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann då man klart och tydligt hör i klippet att jag rpar på krashen samt skadorna då jag dämpar min röst och pratar tyst, jag säger "abowwww" och viskar när jag pratar med min vänn. innan klippet tar slut så ser man att jag sitter tyst för jag sitter och skriver en /sme lapp om att jag är skadad. polisen rpade inte alls på dessa skador utan de bara sprang fram direkt efter krashen. efter klippet tar slut så tar det lång tid för både mig och min vänn att hoppa ut ur bilen medans polisen skriker på oss för vi då rpade att vi var "skadade" efter krashen vilket polisen inte gjorde alls.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad på flera år. har kört sedan 2020 typ och har blivit bannad 2 gånger men för felaktiga bans vilka jag överklagade och blev unbannad av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? finns inte så mycket anourlunda jag hade kunnat göra då jag tycker att jag rpade på skadorna delvis bra och skrev även en /sme lapp med "brutna revben"

https://medal.tv/games/gta-v/clips/ld5ycADP1LQ3byz68?invite=cr-MSxnR24sMTU0NzEwOTE3 medal klippet till hela händelsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ta bil krashar mer seriöst antar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka