Accepterad DACO | Ban Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
74
Reaction score
5
Länk till din steam profil: DACO

Ditt Hex-ID: 110000164784c21

Vad är din discord tagg? daco

Vem var det som bannade dig? j.vi0 o filiri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-20 175505.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag inte tog upp händerna under ett scinerio vi höll på att göra och då blev det lite fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner rpade och då så träffade vi en person som rpade som hund och vi började rpa lite sedan så skrapde hunden upp min väns bil och då började vi säga att ägaren ska betala och likosm göra ett roligt scinario och då så blir en kille arg för jag kallar han kort typ och riktar och sedan dödar mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel efterso att jag bröt mot de reglebrottet men tycker det är lite tråkigt att alla måste skjuta för att göra ett rolig scinario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några gången innan för dumma saker oich sedan många felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja självklar att bara ta upp händerna då hade det utsepllat sig på ett annat sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka