Accepterad skjuten_karamell | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubertus Palm

Vad är ditt discord namn? Hubbebubbe123 som användarnamn

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Bonde - 1985/02/09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Unik, glädjespridare och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en bonde som är uppväxt på landet och bär med sig sina rötter. Han växte upp i en redig familj i Skåne där han blev uppfostrad. Han har aldrig hållit på med kriminalitet och vill inte heller. Jan har allt varit duktig på fordon då han körde mycket EPA samt moppe på landet. Han hade gärna velat få en framtid på ett bilföretag eller Sørens Gokart. De är hans dröm. Han hade också kunnat tänka sig att bli trädgårdsmästare då han är väldigt duktig inom odlingen, gräsklippare osv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en spelare som tar Unive seriöst men drar med mig det unika från min karaktär vilket kan leda till roliga scenarion. Jag kommer bidra med hög RP nivå, positiv stämning och vill vara med och leda unive framåt. Jag spelade på servern 2022 och 2023 men har haft ett uppehåll så har bra koll på RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska spela för att man själv vill vinna scenariot som till exempel om man gör ett rån så ska man inte bara spela för att få med sig sina pengar och lyckas. Utan man ska spela för att det ska bli kul för både poliserna och gärningsmännen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev bannad någon gång under den tiden. Jag kommer inte håg alls scenarion men en gång använde jag mig av fear RP. Vilket var dumt. Jag sprang ifrån ledsna nån jagade mig med baseboll träd och kniv. Jag fick konsekvenser och lärde mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som är random death match dom betyder att man inte ska föda någon utan anledning, Fear RP är när man te.x springer ifrån någon som riktar vapen mot än för man inte vill bli rånad, VDM som är vehcile death match som menas med att man inte ska ta nyttja av fordon för att vinna ett scenario eller döda. NLR Som betyder att om man blir medvetslös så kommer man inte kunna komma ihåg saker. Så om nån skjuter mig och jag blir räddad på sjukhuset kan jag inte komma ihåg vem som skjöt till exempel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt spelade jag innan och är en kunnig RP spelare. Jag vill även leda servern framåt så mitt nästa mål är att bli server akt! Jag ändrar mitt steam namn imorgon bitti på lördag alltså!

Hej @skjuten_karamell Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka